Universiteti i Prizrenit UKSHIN HOTI
Përshëndetje vizitor i nderuar,

Forumi uni-prizren është forum i kushtuar studentëve të Universitetit të Prizrenit. Ju nuk jeni i regjistruar ose nuk jeni identifikuar në forum. Ju lutem identifikoheni ose regjistroheni duke klikuar si më poshtë.

Me respekt, stafi i forumit të Universitetit të Prizrenit
Përshëndetje vizitor i nderuar,

Forumi uni-prizren është forum i kushtuar studentëve të Universitetit të Prizrenit. Ju nuk jeni i regjistruar ose nuk jeni identifikuar në forum. Ju lutem identifikoheni ose regjistroheni duke klikuar si më poshtë.

Me respekt, stafi i forumit të Universitetit të Prizrenit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Viti Akademik 2018-2019

ForumForum  PortaliPortali  Events  PublicationsPublications  GalleryGallery  KërkoKërko  Latest imagesLatest images  RegjistrohuRegjistrohu  identifikimiidentifikimi  

The Patriot

Shko poshtë 
AutoriMesazh
Administratori
Administrator
Administrator
Administratori

Numri i postimeve : 1038
Pikët : 26155
Reputacioni : 49
Drejtimi : Administrim Biznesi

The Patriot Empty
MesazhTitulli: The Patriot   The Patriot Icon_minitime25th September 2011, 17:00

THE PATRIOT

The Patriot The-patriot-cover-3

It is 1776 in colonial South Carolina. Benjamin Martin, a French-Indian war hero who is haunted by his past, now wants nothing more then to live peacefully on his small plantation, and wants no part of a war with the most powerful nation in the world, Great Britain.

Meanwhile, his two eldest sons, Gabriel and Thomas, can't wait to enlist in the newly formed "Continental Army." When South Carolina decides to join the rebellion against England, Gabriel immediately signs up to fight...without his father's permission.

But when Colonel William Tavington, British dragoon, infamous for his brutal tactics, comes and burns the Martin Plantation to the ground, tragedy strikes. Benjamin quickly finds himself torn between protecting his family, and seeking revenge along with being a part of the birth of new, young, and ambitious nation.

http://www.imdb.com/title/tt0187393/
Mbrapsht në krye Shko poshtë
https://uni-prizren.albanianforum.net

The Patriot
Mbrapsht në krye 
Faqja 1 e 1

Drejtat e ktij Forumit:Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi
Universiteti i Prizrenit UKSHIN HOTI :: Working :: Filma anglisht-
Kërce tek: